Projek Fotografi CANON EOS 1200D Selesai

6:33 PG The Guide Genius 0 Comments



                       

Client Pertama Projek Fotografi Saya


Baru diberi peluang untuk dapatkan client projek fotografi saya dengan menggunakan CANON EOS 1200D yang baru saya beli. Client pertama saya: kakak saya sendiri. Bila sampai rumah tengok hasil yang ada, banyak lagi perlu belajar. Tapi masih berpuas hati sebab boleh dapat pengalaman untuk improve lagi untuk client-client yang seterusnya.  

Sekarang ni, syukur dari penjualan buku terbaru saya, ada lah sedikit extra duit untuk beli lens baru. Ingat nak cari yang boleh bagi feature wide lens supaya boleh cover lagi banyak ruang dari jarak dekat. 

Korang yang otai-otai dalam dunia fotografi, ada nasihat tak? 

Projek Fotografi bersama Canon EOS 1200D












0 ulasan: